3. mai 2010

Spennende ting på gang

Da er manuset til tredje bok i serien Den 4. Parallell endelig levert til Gyldendal, og jeg bevilger meg et par uker skrivefri. Boken heter AEON-PARADOKSET og kommer til høsten. Da skjer det også mye spennende med serien rundt omkring på ungdomsskolene, så det blir en fin periode.

Siden sist er første boken i serien - LASARUSFENOMENET - solgt til Sverige. Den er tidligere solgt til Tyskland.

Ellers relanserer Cappelen Damm den forrige spenningsserien min nå i sommer. De ti 3venner-bøkene får både nytt navn, format og omslagsdesign. Veldig stilig! Skal komme tilbake med forsider og info senere. Til da: Nyt våren!

5 kommentarer:

  1. Hva slags bøker er dette herre her a`?

    er det masse action og narko og puling og sånn, eller er det bare døll romantisk kliss for tenåringsbabes?

    Roar

    SvarSlett
  2. Det er mye perverst griseri ja, lik som ligger og skvulper i vannkanten når ungene puler og en masse andre syke fantasier pønsket ut i den flomherjede hjernen til forfatteren..

    SvarSlett
  3. Hei Kjetil Johnsen
    3venner er virkelig gode bøker!
    Kan du gi meg tips om hvordan å skrive så spennende som deg?
    Mange klemmer Moa

    SvarSlett
  4. Hei Moa! Hvis du vil lære å skrive bøker, bør du aller først lese veldig, veldig mye, og så bør du skrive masse. Prøve og feile, og aldri gi opp! :)

    SvarSlett
  5. hei :D

    eg vill gjerne skrive en barne bok som eg bærer på, men eg er ikke så flink te å skrive og sånt, men eg har såå mye fantasy i hode det har eg hatt siden eg gikk i 4 klasse da skrev eg små bøker. når eg hører på musik strømmer fantasien bare inn og eg vill bare få det ut sånn at adre ha glede av den spesielt barn :) håper å svar.

    SvarSlett