4. mai 2011

Carrington-katastrofen i pocket

April var en travel måned med mange utgivelser for meg, både i Norge og i Sverige og Danmark. Så travel at jeg tror jeg glemte å si fra om en av de viktigste: Bok 2 i DEN 4. PARALLELL er nå i salg i pocketutgave. CARRINGTON-KATASTROFEN koster 129 kroner, blant annet HER.

Forlagets omtale av boken:
"Caine har kommet fra en parallell verden ødelagt av krig, på et desperat oppdrag som vil avgjøre skjebnen til hans folk. Han har overlevd på slagmarkene siden han var 15, han er en av sin parallells farligste soldater, men nå er han en evighet hjemmefra, forrådt og såret, og den eneste som kan redde ham er 17 år gamle Emma. Tiden er i ferd med å løpe fra dem. Carrington-katastrofen nærmer seg."

Selv er jeg spesielt svak for denne boken. Avslutningen er et av mine favoritt-kapitler i serien.

5 kommentarer:

  1. Kommer den tredje også ut snart? :) og går det an å kjøpe de i vanlig bokhandel? :)

    SvarSlett
  2. Den tredje er ute med stivt omslag, kommer i pocketversjon til høsten. Jada, du får kjøpt bøkene hos de fleste bokhandlere.

    SvarSlett
  3. Er det sant at den fjerde boken ikke kommer ut før 20. september?

    det er såå lenge til!

    SvarSlett
  4. Ja, det er nok sant det :) Men den som venter på noe godt osv ...

    SvarSlett
  5. Dette var min favorittbok! :)

    SvarSlett